java ඉගෙනගෙන ජීවිතය ජය ගනිමු..ජීවිතය ජය ගත් අය දකිමු...


java කියන්නේ දැනට ලෝකයේ තියෙන programming language වලින් අංක 1 තියෙන programming language එක කිව්වොත් වැඩ නිවෙරදි කියල හිතනවා.මේ  programming language එක ගොඩක් දුරට ඉගෙනගෙන ඉහලට යන්න පුළුවන්  කියන දේ අපිට අද පිළිගන්න වෙලා තියෙනවා.මොකද එහෙම කරලා ගොඩක් හොද තැන් වලට ගිය අය ගොඩක් ඉන්නවා.එක්කෙනෙනෙක් දෙන්නෙක් නෙවෙයි එහෙම කරලා එලියට ගිය හැමදෙනාම එහෙමයි ..මේ වගේ දේවල් වෙන්නේ කොහෙන්ද මොන වගේ තෙනකින්ද ....? මේ වගේ java programming language ඉගෙනගෙන හෙමෝම හොද තෙන් වල ඉන්නේ පිට රටවල ඉගෙනගෙන ඇවිත් නෙවෙයි මේ කොළඹ තුම්මුල්ලේ තියෙන IJTS කියන ආයතනය මගින් තමයි මේවා මේ විදිහට වෙන්නේ මේකේ ඉගෙනගෙන එලියට යන හෙමදෙනම හොදම තෙන් වල හොදට වැඩ කරනවා නිකම් නෙවෙයි හොද පඩි වලට..ඉතින් තව මොන කතාද ...මේවා පිළිගන්නේ නෙතිව ඉන්නේ කොහොමද...?මේකෙන් එලියට යන හෙමදෙනාටම හොද  අනාගතයක් තියෙනවා කියල පේනවා ...අනෙක මේකෙන් සාමාන්‍ය පන්තියේ යට පවා ඉගෙනගන්න පුළුවන් ලොකු මුදලක් වේය වෙන්නෙත් නෑ මෙතනින් මුදල් හම්බකරන ගමන් තමාට ඉගෙනගන්න පුළුවන් විදිහක් තමයි මෙතන හදල තියෙන්නේ .. අනෙක මේකට කිසිම වයස් බේදයකින් තොරව මෙතනට ඇවිත් හොදට ඉගෙන ගෙන හොද අනාගතයකට මග පාදගන්න පුළුවන් කියල හිතෙනවා.....http://degree.ijts.org  මේ බලන්න මේ විදිහට ඉගෙනගෙන හොද අනාගතයකට දොරටු විවර කරගත්ත අය තමා මේ ඉන්නේ මේ අපේ IJTS එකේ 2009 ගල්කිස්ස හෝටලයේ පෙවති උපාදි ප්‍රදානෝත්සවය වේ...ඉතින් බලන්න මේ වගේ දෙයකට ඇවිත් තමාගේ ජීවිතය සරු කරගෙන ඉදිරියට ගිය අය දකින කොට මේවා බොරු කියල අපි කියන්නේ කොහොමද...
චතුර චන්දිම .......chathura_chandika@yahoo.com
                           banu_maxleen@ymail.com

තාක්ෂණයෙන් පිරුණු රටක් හදන්න වැඩ කරමු


 

අපේ රටේ හෙම අතින්ම හොදි කියල හිතුවට අනෙක් රට වලට වැඩ ගොඩක් පහලින් ඉන්නේ තාක්ෂණයෙන්.මේ නිසා දිනපතා මේ රටේ සම්පත් මුල් කරගෙන උපයන සල්ලි බිලියන ගණන් වලින් වෙනත් රට වලට අද ගන්න මාෆියාවක් දෙන මේ රටේ බිහිවෙමින් පවතිනවා..මේ විදිහට ගියොත් රටේ ගොඩක් සල්ලි වෙනත් රටවලට යන එක නවත්තන්න බැරි වෙනවා.මොකද ලෝකයේ ඉදිරි අනාගතයම මේ වෙනකොට මේ කියන තාක්ෂනය මත තමා රැදිලා තියෙන්නේ.එකත් එන්න එන්න දිඋනු වෙනවා අපේ ලංකාව ඒ අතින් ගොඩක් පහලින් ඉන්නේ.මොකද මේ රටේ මොළ නැතිව නෙවෙය් ඒ මොළ හරියකට පාවිච්චි කරන්න දන්නේ නෙති කමක් තියෙන්නේ.පොඩි පොඩි තාක්ෂණ පවා වෙනත් රට වලින් තමා බිලියන මිලියන ගණන් සල්ලි ගෙවල ගෙන්න ගන්නේ.මේකද රටේ අද්‍යාපනය ගොඩක් ඉහලින් තියෙනවා කියන්නේ වෙනත් රටවල් පොහොසත් කරනවා කියන්නේ...වෙනත් රටවල් වලට සල්ලි හම්බ කරලා දෙන්නද...නෑ මේක නවෙයි  වෙන්න ඕනේ..අපේ රටේ දේවල් අපි බලාගන්න ඕනේ ඒවා පිටරට වහල් කම් කරන්නේ නෙතිව..එහෙම කරන්න  වෙන්නේ මේ රට තාක්ෂණයෙන් ඉළහ මට්ටමකට ගෙනගියොත් විතරයි ,මොකද ඉදිරි ලෝකය තාක්ෂණික ලෝකයක් පිරුණු ලෝකයක් විතරයි..ඒ වගේ මොළ පාවිච්චි කරලා මේ රට හදන්න හදන තැනක් තමයි IJTS කියන්නේ..ඉතා අඩු කාලයකදී වැඩි දෙනුමක් තාක්ෂනය පිළිබද ලබාදී තාක්ෂණයේ වැඩකාරයෝ පිරිසක් බිහිකරන්න උපරිම වෙයමක් දරනවා..එහෙම තාක්ෂනය අරගෙන රටේ වැඩ පෙන්න අය දෙන රටේ ඉන්නවා..මේකට මුල් තැන දෙමින් වැඩ කරන්නේ ඉෂාන්ත සිරිබද්දන ගුරුපියාණන්ය..මේවා බොරු වැඩ නෙවෙයි..නමුත් මේකට අකමැති කණ්ඩායමක් ඉන්නවා ඒ අය මේකට නොයෙක් මඩ ගහනවා...මොනවා කරන්නද .මේ අය  කරන්නේ රට පහලට ඇද දමා පිට රටට මුදල් මේ රටින්  හම්බ කර සුද්ද පොහොසත් කරන වියාපාරයේ කොටස් කරුවන් ලෙස වේද කරන එකයි..මේවා බොරු නම් java force එක එක්ක UN එක සමාජ සේවයට ගිවිසුම් අත්සම් කරයි ද ....https://www.facebook.com/notes/ishantha-siribaddana/java-force-joined-with-the-sri-lanka-united-nations-friendship-organisation-sunf/147481221985030..මේ කරන මහගු මෙහෙවරට  අතහිත දී මේ රටේ සම්පත් වෙනත් රට වලට  යන එක වැලැක්වීම කෙසේ වෙතත්  අඩුකරගෙන රටේ මුදල් රටේ තියාගෙන රටට මුදල් ගෙන්න පුළුවන් විදිහකට රටේ තාක්ෂනය හදන්න පුලුවන්නම්..ඒ වගේ තැනකට අත දෙන්න පුලුවන්නම් කොතරම් දෙයක්ද.....

ජාවා බලකායේ නියමුවාගෙන් PCJT සූර්‍ය් මංගල්‍යයට සුබ පැතුම්

Professional යනු?



අපි මුලින්ම සලකා බැලිය යුත්තේ Professional යනු කුමක්ද යන්නයි. Professional 
යනු යම්කිසි විශයක් සම්බන්දව වෘතිමය හැකියාවන් පෙන්නුම් කිරීමයි.
ලංකාවේ අධ්‍යාපන ක්‍රමය පිලිබඳව අවධානය යොමු කිරීමේදී මෙවැනි අධ්‍යාපන 
ක්‍රමයක් දැකිය නොහැක.නමුත් අද රාජ්‍ය සහ පුද්ගලික රැකියා දෙස බලන කල අදාල රැකියා 
සඳහා හැකියාවන් තිබිය ‍යුතුමය.මේ නිසා ලංකාවේ සම්ප්‍රදායික අධ්‍යාපන ක්‍රමයෙන් පෝෂණය වන 
සිසු දරු දැරියන් විශවවිද්‍යාල උපාධිය ලැබුවත් ඔවුන්ට අදාල රැකියා නොලැබේ.
අප සලකා බැලිය යුත්තේ වෘතිමය හකියාව වර්ධනය කරගත යුත්තේ කෙසේද යන්නයි.

1. අදාල විශය සම්බන්ධව ඇති විශය කරුණු ගඹුරුට හෑදෑරීම..
2. විශය කරුණු ආශ්‍රය කරගෙන ප්‍රායෝගික වැඩ සටහන් නිර්මාණය.
3. වැඩසටහන්  දියුනු කිරීම ඒ ආශ්‍රිත ගැටලු අධ්‍යනය කිරීම.
4. අදාල විශය කරුණු පාදක කොට ගෙන අන්තර්ජාලය ඇසුරින් පර්යේෂණ සිදු කිරීම.
5. අදාල විශය කරුණු ඇතුලත් කරගෙන විශේෂ ප්‍රායෝගික පුහුණුවීම් ලබා දීම.

ඉහත දක්වන කරුණු අනුව යම්කිසි ප්‍රායෝගික ක්‍රමයකට හැඩ ගස්වන පුද්ගලයකු වෘතිමය 
හැකියාවක් ඇති පුද්ගලයෙකු ලෙස හඳුන්වා දිය හැක.
මේ අනුව වෘතිමය හැකියාවකින් යුක්ත පුද්ගලයෝ බිහිකිරීම සඳහා ක්‍රමවත් සාර්ථක වැඩ 
පිලිවෙලක් අනුගමනය කර ක්‍රියාත්මක කල යුතුය.ශ්‍රි ලංකාවටද මෙවැනි පිරිසකගේ 
අවශ්‍යතාවය වැඩි වැඩියෙන් දැනෙන්නට තිබේ.එම නිසා ලංකාවේ අනගතය පිලිබඳව සුභවාදීව 
බලන්නේ නම් වෘතිමය හැකියාවන්ගෙන් පිරිපුන් අධ්‍යාපන ක්‍රමවේදයක් ඉතාමත් ඉක්මනින්
 ක්‍රියාත්මක කල යුතුය.

About Young Scientist University

Young Scientist University (YSU) of United States of America was legally incorporated ( Corporate Number: 100615573) under the laws of USA by a group of highly qualified academics and professionals worldwide to produce young specialists in all major fields relevant for the sustainable development of the global village.
The Young Scientists' University of USA is totally dedicated towards recognizing, encouraging, rewarding the talented youth who are motivated to pursue scientific research and innovative development of new products, service and concepts as career and serve the country as entrepreneurs as we


ll as fellow citizens through their dedicated effort in their own field.They bring them up in scientific nature which they keen on and all they are equipped with world class Java technology as implementation tool. They strive to educate students towards reaching the highest levels of performance, effective talents, creativity, skill, and entrepreneurship development during their undergraduate career for them to reach the highest level as a scientist in their young age encouraging them for new inventions and market those using entrepreneurial skill they develop within the academic career.

මෘදුකාංග ඉංජිනේරුවකු යනු



මෘදුකාංග ඉංජිනේරුවකු යනු රටක සංවර්ධනයට මහත් අනුබලයක් එක් කරන මිල කළ නොහැකි සම්පතකි. මොහුගේ ක්‍රියා වලිය වන්නේ පරිගණකාශීත විවිධ මෙහෙයුම් තුළින් රටට විදේශ මුදල් ගෙන්වා ගැනීමකි. මේ සඳහා පුද්ගලයෙකු ඉතා පරිස්සමෙන් පුරුදු පුහුණු කළ යුතුය. නව තාක්ෂණික ඥාණය පරිගණක මෘදුකාංග පිළිබදව මනා පුහුණුවීමි ලබා දිය යුතුය.
ලංකාව වැනි රටක මෙවැනි අයෙකු වැඩි කාලයක් නොයවා බිහිකළ යුතුය. මන්ද යත් කාලයක් යන විට නවීන තාක්ෂණයන් පැමිනෙන අතර ඔහුට ඒවා ඉගෙන ගන්නවා හැරෙන්න රටට සේවයක් කිරීමට කාලයක් නොමැති වීමයි. 
නමුක් ජාවා සම්බන්ධ මෘදුකාංග ඉංජිනේරුවකු වසරක් තුළදී හැම අතින්ම සන්නද්ධ කර ,බිහි කරලීමේ කම වේදයක් දැන් ක්‍රියාත්මක වන්නේය එය අප සැමටම වැදගත් සතුටු දායක පණිවිඩයක් නොවන්නේ ද ?

2011 IJTS අපේ අවුරුදු උත්සවේ.........

අපේ අවුරුදු උත්සවේ..අපේ මේ පාර අවුරුදු උත්සවේ ගොඩක් ජයට තියන්න තම හිතාගෙන් ඉන්නේ.මේක මුලිකවම සංවිදානය වෙන්නේ.java force එකෙන් තමා.මේකේ අනෙක් අවුරුදු උත්සව වගේම නිවාස වලට බෙදල තියෙනවා. ඒවා තමා ISIS,JUVENTA,TRIVIA,SIREN,,යන නම් වලින් තමා හදුන්වදීල තියෙන්නේමේ නිවාස වල නම් හැදිලා තියෙන්නේ IJTS කියන පදයේ මුල් අකුරු වලින්,නමුත් මේ නම් එක්ක ග්‍රීක පුරාවුත වල ලොකු සම්බන්දයක් තියෙනවා..මේ නම් තියෙන දෙවිවරු ග්‍රීක ඉතිහාසයේ ඉදල තියෙනවා කියල තමා පුරන ලියවලි වල සදහන් වෙන්නේ.බලන්න කොච්චර ලස්සනද කියල...මේ පාර මේ උත්සවේ ගොඩක් හොදට මේ මාසයේ 27 වෙනිදා කොල්ලුපිටියේ එළිමහන් පිට්ටනියක කරන්න තමා හිතාගෙන ඉන්නේ.මේ නිවාස වල ලාංචන තමා ඉහලින් පේන්න තියෙන්නේ...

ගොඩ නඟන්නට රටේ දියුණුව දෙන්න දිරි සවි JAVA කැළ වෙත.

ලොවම බයෙන් ඇලලූ රුදුරු LTTE ත්‍රස්තවාදයේ ගිනිදැල් නිවාරන්නට තරම් දිරියක් සවියක් තිබූ එකම ජාතිය ශ්‍රී ලාංකිකයන්ය.ත්‍රස්තවාදය සමඟ උරෙනුර ගැටී සටන් කිරීමට තරම් ඉහළ චිත්ත දෛර්ය‍යක් තිබූ දේශය මේ ශ්‍රී ලාංකික දේශයයි.
තුන් වේල බතින් කුස පුරවා ගත් අල බතල කන ජාතියක උපන්,කැත්තේ උදැල්ලේ වැඩට සමත් වූ අපේම ගම් වල දූ පුතුන්ගේ සිත් තුල උපන්, රට රැකගැනීම සඳහා ඇතිවූ ඇල්ම නිසාවෙන් කිසිදා නුපුරුදු ගිනි අවිය අත දරා වැදූ මවට වඩා ලක් මවට බැඳි සෙනෙහසේ ආනුභාවයෙන් සිදු කළ සටන කෙලවර දහස් ගනනකට දිවි අහිමි වුවද,දහස් ගණනින් ආබාධිත වුවද තවදුරටත් ලක්ෂ සංඛ්‍යාත ජනකායකට නිදහසේ වෙසෙන්නට ඉඩහසර උදා වුනි.එසේනම් තාරුණ්‍යට සිදු කළ නොහැක්කේ කුමක්ද?නිවැරදි නායකත්වයක් හමුවේ දිවි පරදුවට තැබීමට තරම් උසස් මනසක් සහිත වූ දූ පුතුන් වෙසෙන රටක දිනූ දේශය ජැකගන්නට ඒ පුතුන් මෙහෙය විය නොහැකිද?
නිවැරදි නායකත්වය හරහා "දියව්" යන සටන් පාඨය අතහැර රට වෙනුවෙන් වැඩ කිරීමට ඔවුන් පෙළඹවිය නොහැකිද?
එය ඉතා හොඳින් සහ ඉහළින් සිදු කළ හැක.
ලොවම භිරාන්විත කරවූ ත්‍රස්තවාදය පැරද වූ දූපුතුන්ට රට සංවර්ධනය කල නොහැකිද?එය කල හැකිය.එදා එසේ අවි ආයුධ ගැන දනුම ලබාදුන්නා සේ ඒ වෙනුවට අද අවැසි වන්නේ ලොව පවතින නව තාක්ෂණය පිළිබඳ දැනුම පමණි.එය සොයා අපට ලොව පුරා සංචාරය කළ නොහැක.කල හැක්කේ එම තාක්ෂණය අප දෙපා අසළට ගෙන්වා ගැනීම්යි.ඒ සඳහා අන්තර්ජාලය භාවිතා කල හැක.ඒ හරහා අපේ සිතුවිලි ,අපේ අදහස් තාක්ෂණය සමඟ මුසුකළ හැක.
නැවතත් ලොව උත්තරීතර රාජ්‍යයක් බාට ලක් මෑණියන් පත් කිරීමට වැඩි කාලයක් ගත කිරීමට අවශ්‍ය නොවේ.අවශ්‍ය වන්නෑඉ අදාළ තාක්ෂණය නිසි පරිදී ලබා දීමයි.
රට ගොඩ නැගීමට තාරුණ්‍ය සූදානම්ය.එයට දිරිදීමට ඔබ සූදානම්ද?
සියලු බාධක දුරැර එන්න අප හා එක් වන්න.

ලෝක අපරාධකරණයේ දෙවන පිම්ම -1

ලෝකයේ තාක්ෂණය අතින් දියුණුවට යාමට පටන්ගත් ද සිටම එම තාක්ෂණය වැරදි ලෙස භාවිතා කර සමජයට අනතුරක් කිරිම සඳහා යොදාගත් අවස්ඨා ඕනෑතරම් ලෝක ඉතිහසයේ අපට හමුවේ.තුවක්කුව,බෝම්බය,රසායනික අවි,මෙම තාක්ෂනයේ අතුරු ප්‍රතිපල වේ. මේව නිසා සිදුවු විනාශයන්ට හොඳම උදහරණායක් ලෙස හිරෝෂීමා,නාගසකී වලට හෙලන ලද පරමණු බෝම්බ සැලකිය හැකියි.දෂක ගණනක් ගතවුවත් එහි නෂ්ටවශේෂ තවමත් අපිට දක්නට ලැබේ.
Analog යුගය,Digitalයුගය පසුකර cyber යුගයට පිවිසෙමින් පවතින මේ කාලයේ අපට තාක්ෂණය නිසා මුහුන දීමට සිදුව තිබෙන බරපතලම අර්බුද වන්නේ cyber crimes ,computer crimes වේ.

මෙම ලිපි මාලාවේ මුලින්ම අප computer crimes ගැන කතා කරමු.

Computer crimes යනු කුමක් ද?
අවසර නොලත් පරිගනකයකට ඇතුලු වී එහි ඇති තොරතුරු වෙනස් කිරිම,මැකීම,සොරාගැනීම computer crimes ලෙස හැඳින්විය හැකිය.

Computer crimes ප්‍රධාන වශයෙන් කොටස් තුනකි.
*අදාල පරිඝනකය අරමුනු කරගෙන අපරාධය සිදු කිරිම.
*අදාල පරිඝනකය ටූල් එකක් ලෙස භවිතා කර අපරධය සිදු කිරිම.
*පරිඝනකය අපරධයක් සඳහා යොමු කිරිම.

එමෙන්ම computer crimes වල දී ප්‍රහාර එල්ල වන අකාර කිහිපයක් පවති.

*දෘඩ මතකයේ ප්‍රමණය අඩු කිරීම
මෙහිදී බහුලව සිදු වනුයේ යම් programmer එකක් මගින් යම් file එකක පිටපත් දහස් ගනණක් ඇතිකර පරිඝනකයේ වේගය අඩාල කිරිමයි.බොහෝ විට මෙය OS එක අඩංගු parathion එක තුල වේ.

*OS එක දුර්වලත ඇති කිරිම
ඔස් එකේ බූට් විමට අවශ්‍ය files මැකීම,විවිධ option බ්ලොcක් කිරීම.,මේයට අදාල වේ.

*පරිඝනකයේ වේගය අඩාල කිරිම.
පරිඝනකයේ ඇති විවිධ software run කර ඒය අනවශ්‍ය ලෙස කර්‍යභහුල කරයි.

*පරිශිලකයගේ දුර්වලතා හඳුනාගෙන ඒ අනුව ක්‍රීයා කිරීම.
පරිශිලකයා නිතර භවිතා කරන software වල ෆිල්ස් මැකිම, ඒවා අඩ පණ කිරිම.
මෙවැනි computer crimes සඳහා භවිතා කරන්නේ virus ,worms ,trojan house ,time bomb ,logic bomb වැනි වැඩසටහන් වේ.

මෘදුකාංග ආයතන මගිනි මේ සඳහා විවිධ පිලියම් යොදා තිබුනද,ඒවා මගින් සියයට සියයක් ම පරිගනකය අරක්ෂිත නොවේ.බොහෝ අය virus guard එකක් instrall කර පමණින් පරිගනකය අරක්ෂිත යැයි සිතනවා.නමුත් එය නිතර update කල යුතුයි.නැත්නම් එහි ක්‍රියකාරිත්වය නිවැරදිව සිදු නොවේ.තවද මසකට වරක් පමණ backup තබාගනීම මඟින් සිදුවන හානිය අවම කරගත හැක.

Virtual Universities වල ඉදිරි දැක්ම

ලෝකයේ දැනට Virtual Universities වලින් අධ්‍යාපනය ලබන පිරිස බොහෝ දුරට ඉහල යමින් පවති.මෙයට ප්‍රධාන හේතු වන්නේ උසස් අධ්‍යාපනය ලබන ශිෂ්‍ය ප්‍රජවට අවශ්‍ය තරම් භෞතික සාධක නොමැති වීමත්,ඒයට වියදම් කිරිමට අවශ්‍ය තරම් මුදල් නොමැති නිසා වේ.තවද බොහෝ Virtual Universities තුල tushion free education ක්‍රම ක්‍රියත්මක විම මෙයට තවත් හේතුවක් ලෙස දෙක් විය හැකියි.
එම නිසා Virtual Universities හැමදම එකතැන පල් විමට ඉඩ නොදී Virtual Universities වලට නව අංග එක් කරමින් ශිෂ්‍ය ප්‍රජවට සමන්‍ය University එකක් තරමටම සමීප කල යුතුයි.
සමහර Virtual Universities මේ සඳහා online library, online debating වැනි දෑ තම Virtual Universities web site වලට ඇතුලත් කර තිබෙනවා.online library වැනි දේවල් වල දී තමාගේ විෂයට අදාල e-books yahoo, google ,msn වනි search engineවලට නොගොස් කෙලින්ම Virtual Universities library තුලින් ලබගත හැකියි.
නමුත් ඉදිරි අනාගතේ මේ දේවල් ද ප්‍රමණවත් නොවන බව මගේ හැඟමයි.ඒසේ නම් Virtual Universities වෙනස් විය යුත්තේ කෙසේද? ,
සමන්‍ය University එකකින් වෙනස් වන තැන් වන්නේ lab practical ,music instrument playing දේවල් වල දී වේ.දැනට ලොකයේ ඇති තක්ෂණ අනුව 3D MAX,MAYA,3D MAX script,යොදා ගෙන virtual labs, virtual instrument, වැනි දේ Virtual Universities වලට එකතු කලහොත් Virtual Universities වල තවත් එක ඉදිරි පිම්මක් වනවා නිසැකයි.එවිට virtual labs සංන්කල්ප තුලින් එකවර ළමුන් 100 ගණනකට උවද lab එකතුල තම practical සිදුකල හැකියි.online සම්බන්ධ වී තම practical වල තොරතුරු අනෙක් අයට යැවිය හැකිය.Radium, Thorium, Polonium වැනි අනතුරුදයක විකිරණශීලි මුලදව්‍ය භවිතයට පුහුනුව ලබගත හැකියි.
මෙවැනි සංකල්ප Virtual Universities තුල ක්‍රියත්මක උනි නම් අපෙ Virtual Universities භවිතා කරන දරුවන්ට වඩ හොඳ අනාගතයක් උදා කර දීමට අපට හැකිවේයි.

powered by SIREN HOUSE WEB TEAM | Bloggerized by SIREN House Members | Converted by SIREN Theme
CopyRight Received © IJTS | SIREN Template